Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Způsob objednání
Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH. Pro objednávky nad 1500,- si zákazník může v košíku dle své volby vybrat/nevybrat dárek. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu prodej@biketunel.cz . Pokud chcete, můžete objednávku zaslat i písemně na adresu uvedenou v kontaktních informacích. V případě dotazů můžete zavolat na telefonní číslo uvedené tamtéž. Nabídky a ceny zde uvedené platí pouze pro eshop.
Dodací podmínky
Dodací lhůta u většiny zásilek na dobírku je 2-15 dní . Zboží které je skladem většinou expedujeme následující den po obdržení objednávky. V minimu případů se doba může prodloužit. Jde o zboží, které není skladem ani na centrálním skladu a momentálně se našívá.
Při platbě na proforma fakturu je tato doba stejná jako u dobírky, ale začíná běžet po připsání platby na náš účet.
Při osobním odběru, je možné po vyzvání odebrat zboží na naší pobočce během pracovní doby, platba kartou nebo hotovost. Objednávka a rezervace zboží přes Internet s osobním odběrem není závazné povahy a uzavření smlouvy nastává nákupem zboží v provozovně.
Způsob dodání, platba
Objednané zboží odesíláme poštou na dobírku, nebo proti úhradě předem, nebo si jej můžete vyzvednout po vyzvání v pracovní době u nás na pobočce Bělohorská 37 Praha 6. Po odeslání objednávky má Zákazník možnost využít službu platební brány, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky či na zabezpečenou stránku pro platbu kartou. Po realizaci transakce předá brána informaci o provedení eshopu, který může expedovat zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím bankovních účtů společnosti ComGate Payments, a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Poštovné
Od 2200,- je doprava přepravní společností na výdejní místa zdarma. Ostatní způsoby dopravy a ceny poštovného naleznete při vyplňování objednávky, nebo v sekci Doprava a platba.
Balné
Balné účtujeme ve výši 0 Kč.
Nabídka výhodnější ceny
Pokud najdete na internetu u srovnatelného zboží lepší cenu, nebo jste nenašli co hledáte, kontaktujte nás e-mailem. Uděláme Vám nabídku ještě výhodnější. Tato nabídka se nemusí vztahovat na výprodeje, likvidace zásob a ceny zboží, u kterých již není v prodeji celá velikostní řada a na nabídky neidentifikovatelných prodejců bez vlastních kamenných prodejen.
Dodávky na Slovensko
V eshopu si přepněte v pravém menu měnu na EURO a můžete nakupovat. Objednané zboží odesíláme přepravní službou DPD. Zákazníci ze Slovenska mají možnost platit Eurem na účet vedený na Slovensku. Číslo účtu pro platbu v Eurech najdete v potvrzovacím emailu po dokončení objednávky. Zboží je odesláno nejdříve po připsání částky na náš účet. Firemním subjektům bez Dph na Slovensko nezasíláme, zboží bude zasláno včetně Dph, jako koncovému uživateli.
Záruční podmínky, reklamace
Na dodávané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců (pokud u zboží není uvedeno jinak). Reklamaci vždy posuzuje odpovědný pracovník dodavatelské, nebo výrobní firmy reklamovaného výrobku. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme na e-mail reklamace@biketunel.cz, před odesláním zboží na naší adresu, zaslat vyplněný Reklamační list. V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (na IČO), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
V případě dodání poškozeného zboží, je nutno vznést reklamaci ihned bez odkladu po jeho dodání, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Ochrana osobních údajů
S Vašimi osobními údaji bude nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů a budou použity pouze v rámci obchodu Outdoor-sports-Bike Tunel. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího pro reklamní účely. Kupující má možnost odhlášení zasílání reklamních sdělení. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci a zpracovávatelé plateb, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v rozsahu, který je nutný pro doručení zboží a portálu heureka.cz, jejímž prostřednictvím bude kupujícímu zaslán po uskutečnění objednávky k vyplnění dotazník spokojenosti zákazníka k e-shopu prodávajícího. Více o GDPR
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. Žádná z cookie použitá na webových stránkách prodávajícího nesbírá informace mající povahu osobních údajů kupujícího a neumožňuje tedy jakkoliv identifikovat konkrétní osobu. Kupující má kdykoliv možnost jednoduše a bezplatně zakázat zpracování cookies na webových stránkách prodávajícího a to prostřednictvím nastavení webového prohlížeče kupujícího.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část případech: že se zboží se již nevyrábí nebo nedodává , nebo se změnila výrazným způsobem cena, případně byla chybně uvedena. V případě, že tato situace nastane, Vás budeme neprodleně informovat emailem nebo telefonicky a domluvíme se s Vámi na dalším postupu. Kupující bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy, a to zejména v případě, kdy Kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému. V takovém případě Kupujícího informujeme o vzniklé skutečnosti.
Storno objednávky ze strany kupujícího
Objednávku lze stornovat telefonicky, nebo e-mailem, pokud je objednávka přijatá a zboží nebylo vyexpedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodejce nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží. Zejména toto platí pro objednávky zaslané přepravní službou, u kterých je odmítnuto převzetí. Zákazník je v tomto případě povinen uhradit skutečné náklady spojené s expedicí zásilky ve výši 150,-.
Vrácení zboží
Kupující je oprávněn dle zákona 367/2000Sb vrátit zboží do 14-ti dní od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. V takovém případě je kupující povinen nejdříve řádným písemným způsobem informovat prodávajícího na kontaktní adrese a poté neprodleně nepoužité zboží zaslat na vlastní náklady v ideálním případě v nepoškozeném původním obalu a se všemi prodejními doklady (účtenka v kopii) a číslem účtu pro vrácení peněz na adresu prodávajícího Outdoor-sports-Bike Tunel Bělohorská 37 16900 Praha 6. Když posíláte zboží zpět Českou poštou, se kterou jsou problémy s doručováním, doporučujeme posílat jako balík a ne jako doporučené psaní a do zásilky vložit vyplněný reklamační a návratový formulář. Pokud chcete mít jistotu doručení, doporučujeme použít např. službu chytrybalik.cz. Nezasílejte v žádném případě na dobírku, balík nebude převzat. Upozorňujeme, že balík je potřeba zaslat na prodejnu, ne na výdejní místo. Není v našich možnostech svážet z výdejních míst balíky na prodejnu.
Pro vrácení můžete využít zpětného podání přes Zásilkovnu. Důkladně zabalte vracené zboží a do zásilky přidejte vyplněný vratkový formulář . Zásilku odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Obsluze nahlásíte 8-mi místný vratkový kód, který obdržíte v mailu s fakturou ke zboží . Obsluha Zásilkovny na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku. Na místě nic neplatíte. Tato služba je zpoplatněna, částkou 90,- O tuto částku vám bude ponížena částka za vrácené zboží. Pokud máte k objednávce přikoupeno Bezproblémové vrácení a reklamace v ceně 55,- za tuto službu nic neplatíte.
Obal není nutný, pokud se nejedná o dárkové balení jako např. u hodinek Garmin. U takových výrobků je kompletní obal vyžadován.
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má obchodník právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Zboží si můžete vyzkoušet Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít obchodník s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.)
S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.
Jestliže jsou tyto podmínky splněny, pak prodávající vrátí kupní cenu zboží kupujícímu na jeho účet v zákonem stanovené lhůtě do 14-ti dní od zpětného převzetí zboží. Toto ustanovení se týká pouze zboží objednaného na eshopu a netýká se zboží, které bylo zakoupeno bez objednávky , osobně v naší kamenné provozovně. Pokud zákazník vyžaduje zaslání poštovní poukázkou, bude celková částka ponížena dle tarifu České pošty. (poukázka C + dodání do vlastních rukou)
Odstoupení od smlouvy nevztahuje na firemní zákazníky. Nákup na IČO se v Česku řídí obchodním zákoníkem a nedefinuje odstoupení od smlouvy do 14 dnů.
Výrobky na které se vztahují podmínky duševního vlastnictví např. licence, kódy atd. nelze vrátit do 14 dnů bez udání důvodu pokud jsou otevřeny nebo použity. Toto i v případě, že jsou součástí kompletu zboží, v tomto případě platí, že nelze vrátiti zboží jako celek.
V případě, že k objednávce byl přiložen dárek(bonus) za její výši a objednávka po vrácení zboží na tento bonus již nedosahuje, pokud nebude vrácen se zbožím, bude jeho plná cena odečtena z dobropisu za vrácené zboží.
Reklamační řád
Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme na e-mail reklamace@biketunel.cz, před odesláním zboží na naší adresu, zaslat vyplněný Reklamační list. V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku (na IČO), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. O průběhu vyřízení reklamace se informujte na prodejně.
Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
Zákazník má právo na mimosoudní řešení sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých z kupní smlouvy je kompetentní Česká obchodní inspekce, www.coi.cz (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2).
Výměna velikostí
Kupující je oprávněn požádat o výměnu velikosti zboží do 14-ti dní od převzetí zboží. V takovém případě je kupující povinen e-mailem informovat prodávajícího na kontaktní adrese a poté nepoužité zboží zaslat na své náklady v nepoškozeném původním obalu na adresu prodávajícího (Outdoor-sports-Bike Tunel Bělohorská 37 16900 Praha 6 Bělohorská 37 16900 Praha 6).
Pro vrácení můžete využít zpětného podání přes Zásilkovnu. Důkladně zabalte vracené zboží a do zásilky přidejte vyplněný vratkový formulář . Zásilku odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Obsluze nahlásíte 8-mi místný vratkový kód, který obdržíte v mailu s fakturou ke zboží . Obsluha Zásilkovny na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku. Na místě nic neplatíte. Tato služba je zpoplatněna, částkou 90,- Pokud máte k objednávce přikoupeno Bezproblémové vrácení a reklamace v ceně 55,- za tuto službu nic neplatíte.
Před odesláním zpět k vám je potřeba uhradit cenu předem domluvené dopravy k vám + 90,- pokud jste využili zpětného podání přes Zásilkovnu.
Jestliže jsou tyto podmínky splněny, pak prodávající zašle vyměněné zboží v nejkratším možném termínu zpět na adresu kupujícího.
Výměna nevhodného dárku
Po zakoupení této bezplatné služby můžete vyměnit nevhodný dárek až do 31.1.2025 za poukaz na nákup na eshopu biketunel.cz a pořídit za něj něco jiného. Po vrácení nepoužitého, nepoškozeného zboží vám poukaz automaticky pošleme na vaši emailovou adresu. Poukaz má platnost do konce února stávajícího roku a není směnitelný za peníze. Jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je zákazník povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté fyzické dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, právo prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny. Taktéž v případě vrácení použitého či jinak poškozeného zboží je hodnota poukazu snížena. Hodnotu poukazu lze vyčerpat pouze jednorázovým nákupem. V případě, že hodnota zakoupeného zboží bude nižší než hodnota poukazu, nelze žádat o vrácení peněz.
Copyright
Veškeré materiály publikované na našich stránkách jsou chráněny autorským zákonem. Produkty a služby, které jsou na webových stránkách uvedeny, informace o nich a jejich vyobrazení mohou být chráněny dalšími právy dotčených osob. Názvy a označení výrobků, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků. Jakákoli část webových stránek společnosti (zejména popisy a vyobrazení prodávaných produktů, popis nákupu a rozdělení kategorií a parametrů) nesmí být zkopírována elektronickou nebo mechanickou cestou a zpřístupněna veřejnosti bez předchozího písemného svolení držitele autorských práv.
Odpovědnost
Upozorňujeme, že informace na webových stránkách jejích obchodů jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění a kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu. Dále neneseme vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z jejích nebo odkazovaných webových stránek, včetně (ale ne výhradně) ušlého zisku, vynaložených nákladů, přerušení činnosti a dalších škod. Neposkytuje žádné garance a záruky kromě záruk vyplývajících ze zákona a záruk, které nad rámec zákona poskytují dodavatelé výrobků a poskytovatelé služeb, jež jsou nabízeny na webových stránkách jejích obchodů, pokud je to u takových výrobků a služeb výslovně uvedeno. Informace uvedené na webových stránkách naší společnosti nelze interpretovat jako prohlášení o vhodnosti výrobků a služeb pro některý konkrétní účel.
Skladová dostupnost
Někdy udáváme, že je zboží je skladem a poté vám napíšeme, že zboží již není dostupné, nebo je zboží dostupné do 2-3 dnů, ale taktéž vám napíšeme, že zboží je již vyprodáno .
Toto se někdy může stát z následujících důvodů.
U hodně prodávaných výrobků máme skladovou zásobu více kusů, u méně prodávaného 1-2 ks. Pokud se stane, že přijde více objednávek na stejné zboží, vykryjeme pouze první objednávky se zbožím, které máme skladem. Pokud je současně vyprodáno i u dodavatele, může se stát, že se dodací lhůta prodlouží, nebo objednávka již nemůže být vykryta.
Někteří dodavatelé nám zasílají stavy svých skladů. Tento stav se načítá 1x za den, může se tedy stát, že je zboží vyprodáno, přestože bylo uváděno jako dostupné, protože zboží koupil někdo před Vámi.
Děkujeme za pochopení tohoto vysvětlení.
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Pojištění zásilky
Tato Služba umožňuje kupujícím využít speciálních podmínek týkajících se výměny a dodání zboží, které kupující zakoupil od prodávajícího v případě, že obdržené zboží je poškozené, nebo došlo ke ztrátě zásilky z důvodu na straně přepravce. Smlouva je sjednána ke konkrétní kupní smlouvě/objednávce učiněné prostřednictvím eshopu prodávajícího s uzavřením příslušné kupní smlouvy.
Kupující povinen uplatnit svá práva u prodávajícího do 24 hodin poté, co převzal zboží od přepravce. Prodávající na základě telefonického nebo emailového ohlášení těchto skutečností kupujícím, zajistí odvoz nebo výměnu vadného zboží na své náklady v termínu sjednaných s kupujícím.
Na Službu se nevztahují ust. § 2758 a násl. ObčZ ani se na ni neuplatní zák. č. 170/2018 Sb., či jiné předpisy upravující pojištění a poskytování pojištění komerčními pojišťovnami. V případě, že kupující nevyužije svých práv ze Služby, využije je po lhůtě k jejich uplatnění, nebo odstoupí-li kupující – spotřebitel od kupní smlouvy, objednávky bere na vědomí, že nemá právo na vrácení uhrazené ceny za tuto Službu.
Bezproblémové vrácení a reklamace
Tato Služba umožňuje kupujícím využít speciálních podmínek týkajících se výměny a reklamace zboží, které kupující zakoupil od prodávajícího. V případě, že kupující nevyužije svých práv ze Služby, využije je po lhůtě k jejich uplatnění, nebo odstoupí-li kupující – spotřebitel od kupní smlouvy, objednávky bere na vědomí, že nemá právo na vrácení uhrazené ceny za tuto Službu. Platnost služby v rámci zákonem daných lhůt.