SENSOR COOLMAX AIR dámské triko bez rukávu bílá
Kód: 17100019-02 17100019-03 Zvolte variantunež 20 let. Je na nás spoleh!
skladem na prodejně.
při nákupu od 2 200 Kč.
nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Coolmax Fresh Air je nejlehčí funkční prádlo Sensor, určené především pro aktivní pohyb v teplém počasí nebo sálové sporty. Materiál Coolmax, ze kterého je toto termoprádlo vyrobeno, je certifikovaný úplet od firmy Advansa, s vynikajícím odvodem vlhkosti, antibakteriální úpravou a výbornou tvarovou stálostí a elasticitou. Vlákna Coolmaxu jsou navíc obohacena ionty stříbra, které rozkládají buněčnou stěnu mikroorganismů a zamezují tak zápachu. Prádlo Coolmax je vybaveno pohodlnými plochými švy.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Termoprádlo pro ŽENY |
---|---|
Pohlaví: | Dámské |
Skladem na prodejně: | Ne |
Barva: | bílá |
Aktivita: | Sálové sporty |
Prodyšnost: | Extra prodyšné |
Hřejivost: | Cooling |
Rychlost schnutí: | Nejvyšší |
Gramáž - kategorie: | Light |
Materiálová řada: | Coolmax Air |
Vlastnosti materiálu: | ANTI-ODOUR |
Vrstva: | První |
Určení: | Ženy |
Gramáž materiálu: | 100 |
Délka rukávu: | Bez rukávu |
Provedení trika: | Anatomický střih bez potisku |
Model: | Martina |
Střih: | Slim Fit |
Bežná cena: | 799 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.