SENSOR MERINO BLEND IMPRESS dámské triko dl.rukáv mystic violet/zebra
Kód: 24200025-00 24200025-01 24200025-02 24200025-03 Zvolte variantunež 20 let. Je na nás spoleh!
skladem na prodejně.
při nákupu od 2 200 Kč.
nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Výjimečné funkční prádlo beroucí si to nejlepší z přírodních a syntetických materiálů, to je Merino Blend. Na jedné straně vlna, na druhé polyester. Stejně jako časem prověřené Merino DF se i tenhle úplet chlubí univerzálností, stálostí… zkrátka a dobře jde o perfektní kombinaci funkčnosti a udržitelnosti. Jen je to celé ještě mnohem hladší. Jako když si loknete něčeho opravdu chutného a cítíte, jak vás to hladí v puse, krku a nakonec i žaludku. Přesně tak vám bude po celém těle.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Triko dlouhý rukáv |
---|---|
Pohlaví: | Dámské |
Skladem na prodejně: | Ne |
Vlna Merino: | Obsahuje merino vlnu |
Barva: | fialová |
Aktivita: | Turistika |
Prodyšnost: | Prodyšné |
Hřejivost: | Medium |
Rychlost schnutí: | Vysoká |
Gramáž - kategorie: | Medium |
Materiálová řada: | Merino Impress |
Vlastnosti materiálu: | ANTI-ODOUR |
Vrstva: | První |
Určení: | Ženy |
Gramáž materiálu: | 160 |
Délka rukávu: | Dlouhý |
Provedení trika: | Volný střih s potiskem |
Model: | Katka |
Střih: | Regular Fit |
Bežná cena: | 1799 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.