SENSOR MERINO UPPER pánská mikina krátký zip mint blue
Kód: 23100040-00 23100040-01 23100040-02 23100040-03 23100040-04 Zvolte variantunež 20 let. Je na nás spoleh!
skladem na prodejně.
při nákupu od 2 200 Kč.
nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Praktická a pohodlná pánská mikina MERINO UPPER vznikla kombinací dvou skvěle se doplňujících materiálu. Vnější část je vyrobena z Merino vlny, zatímco ta vnitřní z Nano Soft polypropylenu. Mikina je upnutější a navzdory relativně slabé tloušťce materiálu je úžasně funkční.
Merino vlna příjemně zahřeje, reguluje teplotu vašeho těla a také zabraňuje nepříjemného zápachu. Vnitřní Nano Soft polypropylen, dodává mikině potřebnou odolnost a pevnost. Pánská mikina Merino je ideální do chladnějších podmínek, kdy se můžete plně spolehnout na vlastnosti Merino vlny.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Mikiny |
---|---|
Pohlaví: | Pánské |
Skladem na prodejně: | Ne |
Vlna Merino: | Obsahuje merino vlnu |
Barva: | modrá |
Aktivita: | Běh |
Prodyšnost: | Prodyšné |
Hřejivost: | Medium |
Rychlost schnutí: | Vysoká |
Gramáž - kategorie: | Heavy |
Materiálová řada: | Merino Upper |
Vlastnosti materiálu: | UPF 25+ |
Vrstva: | Druhá |
Určení: | Muži |
Gramáž materiálu: | 230 |
Model: | Adam |
Střih: | Regular Fit |
Bežná cena: | 2599 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.