SENSOR TECNOSTRETCH pánská mikina celozip s kapucí deep blue/pagoda blue
Kód: 19200050-00 19200048-03 Zvolte variantunež 20 let. Je na nás spoleh!
skladem na prodejně.
při nákupu od 2 200 Kč.
nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Pánská funkční mikina Tecnostretch přináši to nejlepší z oblasti funkčního prádla. Při výrobě této mikiny byl použit značkový italský materiál společnosti Pontetorto, který ideálně plní požadavky druhé funkční vrstvy. Tento skvělý materiál z umělých vláken je lehký, z venku odolný, uvnitř heboučký a navíc skvěle funkční. Vnitřní počesaná strana mikiny Tecnostretch příjemně zahřeje při chladnějším počasí. Ve srovnání s mikinou Merino Upper je tato mikina pevnější a odolnější, nenabízí však tak dobrou odolnost proti zápachu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Mikiny |
---|---|
Pohlaví: | Pánské |
Skladem na prodejně: | Ne |
Vlna Merino: | Obsahuje merino vlnu |
Barva: | modrá |
Aktivita: | Běh |
Prodyšnost: | Prodyšné |
Hřejivost: | Heavy |
Rychlost schnutí: | Vysoká |
Gramáž - kategorie: | Heavy |
Materiálová řada: | Tecnostretch |
Vlastnosti materiálu: | SOFT |
Vrstva: | Druhá |
Určení: | Muži |
Gramáž materiálu: | 220 |
Bežná cena: | 2195 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.