SENSOR THERMO dámské triko dl.rukáv zip safír/vzor
Kód: 18200054-02než 20 let. Je na nás spoleh!
skladem na prodejně.
při nákupu od 2 200 Kč.
nad 1 500 Kč dárek.
Související produkty
Detailní popis produktu
Řadu funkčního prádla Thermo tvoří teplý jednolící elastický úplet ideální pro všechny zimomřivce. Použitý materiál zaručuje skvělé funkční vlastnosti, transport vlhkosti od těla a termoregulační schopnost. Využití vlákna COOLMAX® Fresh s trvale včleněnými ionty stříbra zároveň přináší vysoké a trvalé antibakteriální vlastnosti. Thermo je odolné, tvarově stálé a vysoce elastické, přesto je toto prádlo velmi jemné na omak. Intenzivním vyčesáním rubové strany totiž úplet získává na objemu a měkkosti. Prádlo je možné použít jako první nebo druhou vrstvu a je vhodné pro celodenní nošení, zimní sporty a volnočasové aktivity.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Mikiny |
---|---|
Pohlaví: | Dámské |
Skladem na prodejně: | Ne |
Barva: | modrá |
Aktivita: | Turistika |
Prodyšnost: | Prodyšné |
Hřejivost: | Heavy |
Rychlost schnutí: | Střední |
Gramáž - kategorie: | Heavy |
Materiálová řada: | Coolmax Thermo |
Vlastnosti materiálu: | SOFT |
Vrstva: | První |
Určení: | Ženy |
Gramáž materiálu: | 220 |
Délka rukávu: | Dlouhý |
Provedení trika: | Anatomický střih s potiskem |
Bežná cena: | 1295 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Sensor se stal za dobu své existence synonymem funkčního termoprádla, ponožek, cyklistického oblečení a dobré nálady. Za vznikem značky Sensor stála touha vyrobit termoprádlo vysoce funkční a přitom příjemnější než myší kožíšek. V průběhu své existence značka Sensor dosáhla mnoha pozoruhodných úspěchů a stala se lídrem na poli funkčního oblečení v České a Slovenské republice.
Jako první získala licenci firmy Dupont na termoprádlo Coolmax, první zavedla ploché švy do celé kolekce, patří ji primát v použití bonded technologie ve zpracování úpletu. V neposlední řadě Sensor zavedl do textilního businessu plného unavených lidí, do té doby málo vídané jevy, jako: usměvavé tváře, veselé slečny v líbezných hadřících, sebe ironii a úvody katalogů, které se dají dokonce i přečíst.